Lead Management

 

LEAD MANAGEMENT

Verzamel lead informatie via je website zodat je beter kunt begrijpen naar welke informatie je lead op zoek is

 

Lead management

OVER LEAD MANAGEMENT

Zodra je inbound marketing inspanningen er voor gezorgd hebben dat je leads hebt gegenereerd, kan je aan de slag met lead management. Verzamel via je website zo veel mogelijk informatie zodat je beter kunt begrijpen naar welke informatie je lead op zoek is. 

Probeer bijvoorbeeld te achterhalen waar je lead zich bevindt in de koopcycles en bepaal op basis van welke kwalificatie criteria je leads worden gesegmenteerd. Door je leads op de juiste momenten te voorzien van de juiste informatie bouw je vertrouwen op en kan je ze uiteindelijk omzetten in klanten. Dit heet lead nurturing en kan worden gedaan doormiddel van marketing automation.

Neem gerust contact op met één van onze inbound consultants om er achter te komen hoe lead management jouw bedrijf kan helpen leads om te zetten in klanten. 

 

MARKETING AUTOMATION

Leadnurturing en marketing automation zijn heel effectief voor het communiceren met je leads. Het doel is de conversie van leads naar klanten. Wat is de trigger waardoor een lead in aktie komt en gaat reageren op de content.

Marketing automation zorgt er voor dat je leads op het juiste moment van de juiste informatie kan voorzien. Met dDe software van HubSpot helpen we jou bij het opzetten van workflows die dit proces kunnen automatiseren. 

Neem gerust contact op met één van onze inbound consultants om er achter te komen hoe marketing automation jouw bedrijf kan helpen leads om te zetten in klanten. 

Marketing automation
Inbound sales

INBOUND SALES

Als je je leads succesvol door de inbound marketing funnel hebt weten te leiden, wordt het tijd om ze te bellen. Je inbound marketing inspanningen hebben er voor gezord dat je potentiële klant klaar is om overgegeven te worden aan het sales team. 

Wij helpen je bepalen wanneer een lead gekwalificeerd is om gebeld te worden, en hoe je de verzamelde gegevens over deze lead het beste kan gebruiken. Met inbound sales zorg je ervoor dat marketing en sales gezamelijk voor het beste resultaat zullen zorgen. 

Neem gerust contact op met één van onze inbound consultants om er achter te komen hoe inbound sales jouw bedrijf kan helpen leads om te zetten in klanten. 

icon-24.png
OPZOEK NAAR NIEUWE LEADS? Neem contact op