Lead Management

 

LEAD NURTURING & MARKETING

AUTOMATION

Verzamel belangrijke informatie van leads zodat je beter begrijpt wat de behoeften zijn van (potentiële) klanten.

 

Lead management

OVER LEAD NURTURING

Zodra je inbound marketing inspanningen er voor zorgen dat je leads genereert, ga je aan de slag met lead management. Verzamel via je website zo veel mogelijk informatie zodat je meer inzicht krijgt in de behoeften en vragen van je leads.

Achterhaal waar je leads zich bevinden in het koopproces en bepaal op basis van welke kwalificatiecriteria je leads worden gesegmenteerd. Door je leads op de juiste momenten te voorzien van de juiste informatie bouw je vertrouwen op en zet je ze uiteindelijk om naar klanten. Dit heet lead nurturing en marketing automation helpt je hierbij.

Neem gerust contact op met één van onze inbound consultants om er achter te komen hoe lead management jouw bedrijf helpt om leads om te zetten in klanten. 

 

MARKETING AUTOMATION

Lead nurturing en marketing automation zijn heel effectief voor het communiceren met je leads. Het doel is de conversie van leads naar klanten te verhogen. Wat is de trigger waardoor een lead in actie komt en reageert op je content?

Marketing automation zorgt ervoor dat je leads op het juiste moment van de juiste informatie voorziet. Met de software van HubSpot helpen we jou bij het opzetten van workflows die dit proces automatiseren. 

Neem gerust contact op met één van onze inbound consultants om er achter te komen hoe marketing automation jouw bedrijf helpt om leads om te zetten in klanten. 

Marketing automation
Inbound sales

INBOUND SALES

Nadat je de leads succesvol door de inbound marketing funnel hebt geleid, wordt het tijd om ze op te volgen. Je inbound marketing inspanningen hebben ervoor gezorgd dat je potentiële klant klaar is om overgedragen te worden aan het sales team. 

Wij helpen je om te bepalen wanneer een lead gekwalificeerd is om gebeld te worden en hoe je de verzamelde gegevens over deze lead het beste gebruikt. Met inbound sales zorg je ervoor dat marketing en sales gezamenlijk voor het beste resultaat zorgen. 

Neem gerust contact op met één van onze inbound consultants om er achter te komen hoe inbound sales jouw bedrijf helpt om leads om te zetten in klanten. 

 

Aan de slag met lead nurturing? 
Plan direct je gesprek


Onze inbound marketing consultants staan voor je klaar. Heeft jouw onderneming uitdagingen met betrekking tot het realiseren van groei in marketing en sales? Vraag dan een vrijblijvend adviesgesprek aan.